Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Η Κλεοπάτρα ήταν Αντώνης ...


Με Ζάππεια και μπόλικο λαϊκισμό μας αναθρέψαν από την 

αρχή (οι Σαμαράς και Σία ως επικεφαλής της ΝΔ), πανά- 

κειες θεραπείας της Κρίσης.  Μιας κρίσης που κατά 

δήλωσή τους έφερε το alter ego τους στην εξουσία, 

πάλαι κάποτε κραταιό ΠΑΣΟΚ  

Όπως (αρκετά) παλιότερα, … με «Κόκκινες Μηλιές» και 

άλλες «Μεγάλες» Ιδέες …


Η, (σχετικά) πρόσφατα, …  με  τα περί  της 

επιδίωξης ανάληψης ρόλου νονού  έχοντος 

άποψη βαρύνουσα στην  απόφαση  ονομα-

σίας γειτονικού κράτους και κατόχου - 

κληρονομικώ δικαιώματι - αποκλειστικής 

δυνατότητας χρήσης για το όνομα Μακεδονία   
(οι Σαμαράς και Σία πάλι,   ως  ΠΟΛΑΝ  τότε…)



Η παράταξή τους … (η "μεγάλη συντηρητική παράταξη" … ) ήταν και είναι (διαχρονικά ... ) ένα συνο- νθύλευμα συμφερόντων.  
Μία λυκοσυμμαχία με μοναδικό σκοπό την νομή και τη διατήρηση της εξουσίας ...
Θυμηθείτε … η παράταξή τους … (με όποιο όνομα κατά καιρούς παρουσιάζονταν… ) χωρούσε στην αγκαλιά της (στο μαντρί του αειμνήστου Ε. Αβέρωφ) όταν ήταν «Μεγάλη» (τώρα η Ντόρα ανησυχεί και σχολιάζει περί μεγέθους) … Φασίστες, Ακροδεξιούς, Χουντικούς, Κεντροδεξιούς, Κεντρώους, Φιλελεύ- θερους, Νεοφιλελεύθερους, Λαϊκούς Δεξιούς, κλπ
Χωρούσε απογόνους μαυραγοριτών, νεόπλουτους που απόκτησαν την περιουσία τους άλλοι σαν «εθνικοί προμηθευτές», άλλοι σαν «εθνικοί εργολάβοι», άλλοι σαν δια μαγείας κληρονομήσαντες τις περιουσίες των Εβραίων της Θεσσαλονίκης, που πριν τον Β παγκόσμιο ήταν η πολυπληθέστερη πόλη Εβραίων και δεν έμεινε ρουθούνι… (Ακόμα και τα νεκροταφεία τους σκεπάστηκαν με τα κτίρια των Πανεπιστημίων να μην φαίνεται το μέγεθος … ότι χάθηκαν στατιστικά σε μεγαλύτερο ποσοστό από εκείνο των Εβραίων του Βερολίνου !!!)

Με όλα αυτά, φυσική είναι η ανάγκη που νιώθουν να σκεπάζονται με συνθήματα : «πατρίς θρησκεία οικογένεια» οι αλήθειες της ιδεολογίας τους. Να εμφανίζονται οι αρχηγοί τους σαν τον Αυλωνίτη ως πρόεδροι φιλόπτωχου αδελφότητας με μότο: «Πνεύμα και Ηθική», αντί να παραδέχονται την πίστη στην επικράτηση του ισχυρότερου, «ικανότερου», με κάθε τρόπο … και μοναδικό σκοπό την συγκέντρωση ισχύος μεταφραζόμενης σε πλούτο.

Ένα κόμμα – μπουλούκι, περιφερόμενο στην ιστορία και τις περιοχές της χώρας δίνοντας διαχρονικά παραστάσεις. Άλλοτε με έργα τρομολάγνα: «Η Πατρίς κινδυνεύουσα από τον Κομμουνισμόν», «Καραμανλής ή Τανκς», «Ή Εμείς ή το Χάος», «Ευρώ ή δραχμή»… άλλοτε, σε εποχές πιο χαλαρές, με κωμωδίες στυλ Μαυρογιαλούρου … «θα σας Εξαφανίσουμε» (σαρδάμ του «εξασφαλίσουμε»)
Αντί να υπάρξει μέριμνα πολιτισμού («Η υποκριτική, τέχνη για τον λαό, σαν ψυχαγωγία»), εξειδικεύτηκαν στο παίγνιο πολιτικής προπαγάνδας, υποκριτικά ξεγελώντας τον Λαό

Ας σταθούμε επιγραμματικά σε κάποιες πρόσφατες παραστάσεις της παράταξης – μπουλούκι από τις καταγραμμένες τουρνέ του πρωταγωνιστή του θιάσου – πρωθυπουργού.

Παράσταση 1 - στην αλλοδαπή (αρπαχτή) Ομιλία σε Global Jewish Advocacy, Νέα Υόρκη
Θεατές: Εξ Ισραήλ (Αμερικανο-Εβραίοι)
Τόπος: ΗΠΑ
Χρόνος: εποχή που είχαν αρχίσει μετά την δολοφονία Φύσσα οι διώξεις εναντίον της ΧΑ
Ρόλος: ο Αντι-ναζί διώκτης όσων το Ολοκαύτωμα χλευάζουν Έλληνας πρωθυπουργός Σαμαράς
Παραλειπόμενα : Τα τηλέφωνα από και προς Δένδια και Υπ Δικαιοσύνης για το αν προχωρά (σύμφωνα με το σενάριο) η δικογραφία της Χρυσής Αυγής
Παρελκόμενα : πρόσφατη σε ριμέικ εμφάνιση στο ευρωπαικό κοινό Global Jewish Advocacy , με παρόμοιο θέμα

Παράσταση 2 - στην εγγύς ενδοχώρα (προγραμματισμένη κατ έτος, επετειακή )
Θεατές: Επίσημοι καλεσμένοι στα εγκαίνια ΔΕΘ με εξέχοντες, στην πρώτη σειρά… τους ρασοφόρους (που από τότε που ο Ιησούς κυνήγησε τους εμπόρους από τον ναό, περιφέρονται σε ναούς εμπορίου μήπως και τον συναντήσουν, είναι σκέφτονται συνήθης τόπος που πηγαίνει ο θεάνθρωπος …)
Τόπος: Συμπρωτεύουσα (κοινό που αγαπά το θέατρο, όπως λένε τουλάχιστον οι θεατρίνοι, ενώ ο Πανίκας Ψ. σε ρόλο «το παιδί του λαού» χειροκροτείται επί σειρά ετών υποκλινόμενος και χειροκροτούμενος. Το έργο και οι ατάκες είναι ίδιες, αλλάζει μόνο κοστούμια και τα εισιτήρια σταθερά !!!)
Ρόλος: ο Σεμνός του Θεού Υπηρέτης Αντώνιος
Παραλειπόμενα: Ατάκες προς τοπικό Μητροπολίτη σε εγκάρδια τετ α τετ που αναπαράγουν κατάλληλα τα ΜΜΕ δίνοντας στην σεμνή παράσταση άλλο όγκο (μετα-νοήματα που θα έλεγε κάποιος…)

Παράσταση 3 – μετεκλογική των ευρωεκλογών και εκλογών τοπικής αυτοδιοίκησης : ο Ανασχηματισμός της Κυβέρνησης
Θεατές: ο χειμαζόμενος ελληνικός λαός με τους 1,5 εκατομμύριο ανέργους, τους πάνω από 1 εκατομμύριο εργαζόμενους που πληρώνονται με ψίχουλα ή καθυστερήσεις μηνών, τους 3 εκατομμύρια ανασφάλιστους που ελπίζουν να μην αρρωστήσουν, … που φοβάται ότι το αύριο θα ναι ακόμα χειρότερο
Ρόλος: ο Πρωθυπουργός ως προπονητής που κάνει αλλαγές στην ομάδα για να αποδώσει καλύτερα και να πάρει το χειροκρότημα των θεατών – ψηφοφόρων στις επερχόμενες εκλογές
Παραλειπόμενα : Δεν χρειάζονται γεγονότα, αρκούν ονόματα υπουργών … Γιακουμάτος, Ντινόπουλος, Βούλτεψη, Βορίδης, … αλλά και ... 
                                                             Κουκουλόπουλος,  Κεγκέρογλου,  Οδ. Κωνσταντινόπουλος, …

Παράσταση 4 –  απευθυνόμενη κυρίως στο  τηλεοπτικό κοινό :  success  story 


Θεατές : κοινό εθισμένο σε εύκολα μηνύματα, αποδεχόμενο την συνεχή διαφήμιση καταναλωτικών προϊόντων που διακόπτει την ομαλή ροή του προγράμματος, πλήθος ικανοποιημένο ακόμα και από μετριότητες

Ρόλος : ο Πρωθυπουργός ως ο άοκνος εργάτης που πασχίζων για την σωτηρία της χώρας κατάφερε με την στιβαρή του καθοδήγηση (τίτλος του σήριαλ : «εντολή Σαμαρά» ) να επαναφέρει την οικονομία σε τροχιά ανάπτυξης

Παραλειπόμενα : Με την τόση επιμονή του πρωταγωνιστή στο σύνθημα success story επηρεάστηκαν πεισθέντες και οι διορισθέντες – ελεγχόμενοι από το Υπουργείο Δικαιοσύνης ανώτεροι δικαστικοί, και άρχισαν να βγάζουν αποφάσεις, «μες στην καλή χαρά», για αντισυνταγματικότητα μέτρων, επιστροφή μισθών σε προηγούμενο ύψος, και τέτοια … που έχουν φέρει σε απόγνωση τους τεχνοκράτες της Τρόικα και του υπουργείου οικονομικών, που πιέζουν τον Αντώνη να επιστρέψει στο έργο: «Ο Γολγοθάς μιας ορφανής», υποσχόμενοι αν χρειαστεί, και τρίτο πακέτο, με τα αντίστοιχα βέβαια προαπαιτούμενα …



Τι γίνεται όμως με το Έργο: «Κυβερνώντας την χώρα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο» ?
(με κεφάλαια – πράξεις του έργου χωρίς απαραιτήτως ενδιάμεσα διαλείμματα: «Η πεζή πραγματικότητα», «Η Ελλάδα σήμερα», «Αντιμετώπιση της Ανθρωπιστικής Κρίσης»… )

Πως ενεργεί ο Αντώνης στον πρωταγωνιστικό ρόλο που απαιτεί ικανότητες παραπέρα των υποκριτικών ;
Πως τον παρακολουθούν οι θεατές - Έλληνες πολίτες που τον εξέλεξαν – ψήφισαν (αγόρασαν εισιτήρια για να τον δουν και να τον ακούσουν… ελπίζοντας να τους πει, να τους προσφέρει κάτι …)

Ρόλος (όπως καταγράφεται μέχρι στιγμής τουλάχιστον, ελπίζουν οι θαυμαστές του σε δυναμικό φινάλε…) Κάτι φληναφήματα περί διαπραγματεύσεων … κάτι υπεκφυγές για ανάπτυξη που έρχεται, στο μέλλον (πάντα στο μέλλον, … το αόρατο, το «με από μηχανής θεό», … το «είμαστε αισιόδοξοι», … το «έχει ο θεός»… το «μέχρι τότε ποιος θα θυμάται τι λέγαμε…») Κάτι μούτες στυλ Νίκου Ξανθόπουλου «δεν νιώθω λέτε τον πόνο του λαού;»



Παρακολουθώντας κριτικά την παράσταση καταγράφουμε …

Πραγματικότητα 1: Απών και Ολίγος

Πραγματικότητα 2: Πρωθυπουργός – επί κεφαλής κυβέρνησης υπουργών που δεν συνεδριάζει σχεδόν ποτέ το υπουργικό της συμβούλιο

Πραγματικότητα 3: Κοινοβουλευτικός ηγέτης που κυβερνά με συνεχείς πράξεις νομοθετικού περιεχομένου

Πραγματικότητα 4: πολιτικός που ενώ δηλώνει δημοκράτης και ψέγει τους άλλους περιστοιχίζεται από μία δράκα ιδεοληπτικών ακροδεξιών (Δίκτυο 21, αποπεμφθείς Μπαλτάκος, κλπ), ενώ έχει στελεχώσει το κόμμα του με όλη την «αφρόκρεμα» του ΛΑΟΣ (Βορίδης, Άδωνης, Πλεύρης, κλπ)

Πραγματικότητα 5: Προβληματικός συν-πρωταγωνιστής με τάσεις να γεμίσει το κάδρο και να κλέψει για τον εαυτό του το χειροκρότημα του κοινού, ο Ευάγγελος Βενιζέλος, δημιουργεί ανασφάλεια με την πληθωρικότητα του στον θίασο, καθώς ακούγεται ότι πολλοί ηθοποιοί αλλά και τεχνικοί σκηνής, φωτιστές, ταξιθέτριες κλπ δεν τον έχουν σε εκτίμηση και απλώς τον ανέχονται …



Συμπερασματικά:

Δεν το βλέπω να βαστά ολόκληρη την σεζόν 2014 το έργο που ανέβασαν (Success Story) οι δύο συμπράττοντες θίασοι ΝΔ - ΠΑΣΟΚ

Άθλιο σενάριο, ξαναμασημένες ατάκες, Κακοί ηθοποιοί, … και θεατές, που ακόμα και αν ήταν στο παρελθόν οι φανατικότεροι θαυμαστές της υποκριτικής τους τέχνης, αδυνατούν λόγω της οικονομικής κατάστασης που περιήλθαν να πληρώσουν το αντίτιμο του εισιτηρίου που τους ζητούν στο τα-μείον…

Εκτός και … (Αν δεν είχε παρέλθει η χρυσή εποχή του Ελληνικού κινηματογράφου… λέμε τώρα …) αν μπορούσαμε να γυρίσουμε τα σημερινά δρώμενα αναποδογυρίζοντας την τραγική πραγματικότητα, σαν φαρσοκωμωδία με τίτλο:

«Η Κλεοπάτρα ήταν Αντώνης – νούμερο 2» 


(και να ελπίσουμε ότι με κατάλληλη διαφήμιση  
τι  σκατά έχουμε με το μέρος μας  όλα  τα 

καθεστωτικά ΜΜΕ -  και με το τρικ της 

πρόσθεσης στον τίτλο του «νούμερο 2»  

κάποιοι αφελείς  θα πιστέψουν ότι 

πρόκειται  περί  μπλοκμπάστερ,  

μίας ακόμη επιτυχίας των μεγάλων στούντιο  

που επηρεάζουν το γούστο 

του καταναλωτή εικόνων … και ίσως ζητήσουν 

να το παρακολουθήσουν καταβάλλοντας το αντίτιμο… )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου