Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Μαζί τα φάγαμε ...



Πολλοί έλληνες πολιτικοί που ανήκουν στα δύο πρώην κόμματα εξουσίας (ΝΔ ΠΑΣΟΚ) 
και σήμερα περιφέρονται στον χώρο της συγκυβέρνησης ΠΟΛΑΝ – ΝΔ – απομένον ΠΑΣΟΚ, προσπαθώντας να κρύψουν τις ενοχές τους για την κατάντια της χώρας, συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το σύνθημα που πρώτος αναφώνησε ο Θ. Πάγκαλος: «μαζί τα φάγαμε»
Παραδέχονται ότι «τα έφαγαν» … και απλώς αναζητούν και συνενόχους να μοιράσουν μαζί το κόστος.. κατηγορώντας με ευκολία τους απλούς πολίτες…
Οι άνθρωποι αυτοί, είναι προφανές πως δεν είναι δυνατόν να έχουν το ψυχολογικό και ηθικό ανάστημα (ούτε και καθαρό μυαλό…) ώστε να διαπραγματευθούν στοιχειωδώς με τους «εταίρους» – δανειστές την καλύτερη σήμερα λύση για την πατρίδα μας.  




Οι δηλώσεις τους όμως αυτές μας κατευθύνουν και σε μία ερώτηση που θα πρέπει να απαντηθεί άμεσα από νομικούς κύκλους…
Όταν η δικαιοσύνη συλλαμβάνει ύποπτο ο οποίος κατά την διάρκεια της ανάκρισης ομολογεί ότι έπραξε αξιόποινες πράξεις… επόμενη κίνηση δεν είναι να σχηματισθεί δικογραφία και να παραπεμφθεί για τα περεταίρω με τις κατηγορίες όσων αδικημάτων ο ίδιος παραδέχτηκε ότι διέπραξε ; …
Όταν ένας πολίτης χωρίς να υποστεί την διαδικασία της ανάκρισης ομολογεί ότι έπραξε αξιόποινες πράξεις… (με συνέντευξη τύπου που οργανώνει, με επιστολή του προς την δικαστική αρχή, με συνέντευξή του σε εφημερίδα, με …), επόμενη κίνηση δεν είναι πάλι να σχηματισθεί δικογραφία και να παραπεμφθεί για τα περεταίρω με τις κατηγορίες όσων αδικημάτων ο ίδιος παραδέχτηκε δημοσίως ότι διέπραξε…
Εκτός και αν ισχύει και στην νομική επιστήμη το λαϊκό : «αμαρτία ομολογημένη δεν τιμωρείται» …
Όταν ο πρώην υπουργός σε διάφορα υπουργεία Θ. Πάγκαλος δηλώνει με καμάρι δεξιά και αριστερά το «μαζί τα φάγαμε» δεν θα πρέπει να του ασκηθεί δίωξη και παράλληλα να ερωτηθεί να ονοματίσει τους συνεργούς του …  

Γιατί εγώ προσωπικά δεν αποδέχομαι την συμμετοχή μου σε συγκεκριμένη ενέργεια την οποία ο συγκεκριμένος κύριος υπονοεί ότι διέπραξε ομού με το σύνολο των ελλήνων.
Προτίθεμαι να παραδώσω όλους τους τραπεζικούς μου λογαριασμούς, την αναλυτική μου περιουσιακή κατάσταση όπου φαίνονται τυχόν υπάρχοντα ακίνητα, και γενικά την δυνατότητα στην ελληνική δικαιοσύνη να ανασηκώσει όποια πέτρα για να βρει από κάτω οτιδήποτε προσπάθησα ποτέ να κρύψω. Θα αποδείξω εύκολα ότι ουδέποτε έλαβα ως υπάλληλος του δημοσίου οποιοδήποτε δώρο ή δωράκι για να διευκολύνω κάποιον, για «να μου εκφράσει κάποιος την ευγνωμοσύνη του», για να μου ευχηθεί κάποιος με δωράκι για την ονομαστική μου εορτή, κλπ.
Θα αποδείξω εύκολα, ότι ο μισθός που μου έδινε όλα τα χρόνια εργασίας μου το δημόσιο ήταν μάλλον μικρός για την προσφορά μου και τις ικανότητές μου… (σε σύγκριση με άλλους π. χ. μηχανικούς, που εργάζονται με υπαλληλική σχέση σε εταιρείες του ιδιωτικού τομέα ή κάποιων ολίγων ειδικών θέσεων … οι απολαβές μου θα φανούν αστείες…) Θα αποδείξω ότι ουδέποτε πληρώθηκα υπερωρίες, συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, επί πλέον χρήματα για οδοιπορικά, κλπ που να ανέβαζαν τον χαμηλό μισθό μου…  

Με όλα τα παραπάνω θεωρώ άδικο να με συμπεριλαμβάνει ο απόμαχος πολιτικός, (και όλοι όσοι χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο χυδαίο επιχείρημα), χωρίς την άδειά μου, σε γκρουπ ατόμων που μαζί με αυτόν, κατά δήλωσή του, έφαγαν τα χρήματα και οδήγησαν σε αδιέξοδο την χώρα. …
Προτίθεμαι μάλιστα στην περίπτωση που η δικαιοσύνη σταθεί στο ύψος που θεωρώ ότι θα πρέπει να έχει σε μία δημοκρατία… ώστε να δημιουργεί εμπιστοσύνη και αίσθημα δικαίου στους απλούς ανθρώπους … και προχωρήσει σε δίωξη του κ. Πάγκαλου για συνειδητή κλοπή (κατάχρηση) της περιουσίας του δημοσίου, να υποβάλλω και προσωπική μήνυση, για ηθική βλάβη.  






αναρτημένα εικονίδια από google images

1   καρχαρίας / από [ www.ethnos.gr ]   800 X 554
2   Πάγκαλος αριβίστας / από [ tsak-giorgis.blogspot.com ]   553 X 405
3   Αλτάν - πιστός υπηρέτης / από [ 2ha-cy.blogspot.com ]   251 X 312
4   ΚΥΡ γιατί πεινάμε χώρια ? / από [ kyparissiotis.blogspot.com ]   720 X 541
5   Αλτάν - λάθη / από [ viotia.blogspot.com ]   291 X 320

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου