Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Προτάσεις για λήψη νέων μέτρων ασφαλείας πτήσεων


(αφιερωμένο στον φίλο μου Μπαρμπα Σωτηράκη,  ιπτάμενο και βέλος …)




 Μετά το πολύνεκρο δυστύχημα της Γερμανικής αεροπορικής εταιρείας στις Γαλλικές Άλπεις … (άλλη μία καταγραφή στην πράξη του Γερμανο-Γαλλικού άξονα…) και τον προβληματισμό πλήθους ειδικών σχολιαστών όπως ο κ. Πορτοσάλτε, (αλλά και ο Γ. Αυτιάς, ο Μπογδάνος, ο …) σε τηλεοπτικές οθόνες που με προσοχή μελέτησα, προτείνω τα κάτωθι :



[1] με δεδομένη την ανάγκη για βελτίωση του ελέγχου πεπραγμένων εντός των κόκπιτ και την αποφυγή γεγονότων όπως αυτό που συνέβη, … εκτιμάται ως αναγκαία η ύπαρξη και τρίτου προσώπου εντός πιλοτηρίου.  


Λαμβάνοντας υπ όψη τους κανόνες για την βέλτιστη δυνατή οικονομία το περιορισμένο του χώρου αλλά και τις πιέσεις από τις διεθνείς χρηματαγορές καταλήγουμε στην σκέψη: Πίσω από την πολυθρόνα του κυβερνήτη ή κάτω από το ενδιάμεσο των δύο πιλότων ντουλαπάκι θα υπάρχει κρυμμένος νάνος ασφαλείας που θα βγαίνει σε περιπτώσεις που ο ένας από τους 2 χειριστές προτίθεται να απομακρυνθεί από την θέση του. Ο νάνος θα προσθέτει ασφάλεια χωρίς υπερβολικό επιπλέον βάρος που θα οδηγούσε πιθανά σε αύξηση ανάγκης σε κηροζίνη κατά την απογείωση.  


[2] κατόπιν υποδείξεων του συνταξιούχου ειδικού κυρίου Ακριβού Τσολάκη, και της πρακτικής που είχε ακολουθήσει κατά τις γλαφυρές περιγραφές του στην περίπτωση της συντριβής του Γιάκοβλεφ στα Πιέρια όρη, σε περιπτώσεις εμφάνισης προβληματικών συνθηκών κατά την διάρκεια της πτήσης, θα ψέλνονται απολυτίκια (πριν συμβούν τα δυστυχήματα ώστε να μην χρειαστούν μετά…)  


[3] άλλη σκέψη που μπορεί να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα του κλειδώματος ενός χειριστή από τον άλλο αποκλείοντας τον εκτός πιλοτηρίου (στην περίπτωση που δεν πετύχει ο Νάνος, … ή ο εντός πιλότος τον αχρηστέψει με λαβές ζίου ζίτσου … ή ο νάνος κοιμηθεί, …): Ο εκτός πιλοτηρίου, φορά την ειδική στολή μορφής αστροναύτη που βρίσκεται στον φωριαμό δίπλα στις καφετιέρες, δεξιά όπως πηγαίνουμε προς τον χώρο του κόκπιτ, βγαίνει από ειδική καταπακτή ασφαλείας κρατώντας υπό μάλης μαλαστούπα και κοντό κοντάρι με λαστιχένιο άκρο ειδικό για τον καθαρισμό τζαμιών.. και υποκρινόμενος ότι προσπαθεί να καθαρίσει τα παράθυρα για βελτίωση της ορατότητας ελέγχει την κατάσταση και τις συνθήκες που επικρατούν εντός πιλοτηρίου δρώντας ανάλογα

[4] σε τελευταίας τεχνολογίας αεροσκάφη προβλέπεται ειδικός μηχανισμός μορφής πολυσπάστου ρομποτοειδούς που μπορεί να χειριστεί ο μυστικός συνοδός ασφαλείας (ΜΣΑ), που θα κρύβεται ανάμεσα στους επιβάτες, από σύστημα ΗΥ κρυμμένου στην τουαλέτα - παραλλαγή (δίπλα στην κανονική…). Με την βοήθεια κρυφών καμερών, ειδικών εντατήρων καλωδίων και άλλων πολύπλοκων εργαλείων που δεν είναι του παρόντος να αναλύσουμε – περιγράψουμε … που θα χειρίζεται μέσω ειδικού software ο μυστικός συνοδός ασφαλείας θα μπορεί να αιχμαλωτίζει τον άτακτο πιλότο μετατρέποντας τον από χειριστή αεροσκάφους σε μαριονέτα του κόκπιτ αναγκάζοντάς τον να κινηθεί κατ εντολή, απαγορεύοντας οποιεσδήποτε άφρονες κινήσεις του

[5] στην περίπτωση που όλα τα δοκιμαζόμενα αποτύχουν, ζητείται μέσω άμεσης επικοινωνίας με τον επί κεφαλής του Ποταμιού κ. Θεοδωράκη να συμβάλλει δημιουργικά, επειδή γνωρίζει - όπως έχει δηλώσει - να συνδυάζει τις καλύτερες ιδέες διεθνώς … να υποδείξει πρωτότυπη λύση.  





Υ Γ

Πολλές σοβαρές αεροπορικές εταιρείες ανακοίνωσαν ότι στο εξής, τα στελέχη της Λουφτχάνσα που φέρουν βαρύτατες ευθύνες για το δυστύχημα θα πληρώνουν διπλό εισιτήριο όπως όλοι οι υπέρβαροι …



αναρτημένα εικονίδια από google images

1    Μέρκελ και Ολάντ / από [ www.e-typos.com ]   620 Χ 387

2    πιλοτήριο / από [ www.madata.gr ]   600 Χ 350

3    Ακριβός Τσολάκης / από [ www.real.gr ]   640 Χ 360

4    καθαρίζοντας τζάμια / από [ gr.dreamstime.com ]   1300 Χ 957

5    αεροπλάνα / από [ www.crashonline.gr ]   590 Χ 396



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου