Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Αιώνιοι Φοιτητές


Μετά την κατ επανάληψη αποκάλυψη...    ύπαρξης μεγαλογιατρών του Κολωνακίου που δεν κόβουν αποδείξεις … μεγάλου αριθμού από δημόσιους υπαλλήλους που δεν εργάζονται κρυβόμενοι σε καφενεία …
(οι δημόσιοι υπάλληλοι διακρίνονται και για τον μεγάλο αριθμό τους, 
ο οποίος μετά από δύο απογραφές μειώθηκε μαγικά σε σημαντικά μικρότερο…), 
τα πρωτοσέλιδα εφημερίδων
για ανάπηρους μαϊμούδες, 
τυφλούς που οδηγούν ταξί, και ανάπηρους που παίζουν ποδόσφαιρο σε επαρχιακές ομάδες … 
τα σχόλια τηλεοπτικών αστέρων για διεφθαρμένους και διεφθαρμένες που διαρκώς φημολογείται ότι θα κατακλύσουν σύντομα τις φυλακές … και γενικώς ποικίλες γκλάμουρους πληροφορίες ως αιτίες - αντίβαρο στην πραγματικότητα…   

ότι η χώρα 
περνά την μεγαλύτερη οικονομική κρίση 
στην σύγχρονη ιστορία της, ... 
σαν αποτέλεσμα της κακής οργάνωσης του κράτους, συμμετέχοντας στην παγκόσμια κρίση, 
που οφείλεται στις τράπεζες και τις ανεξέλεγκτες χρηματιστηριακές πρακτικές τους 
και όχι στον αριθμό των ελλήνων που απασχολούνται στο δημόσιο…

η κυβέρνηση ΝΔ - ΠΟΛΑΝ - (απομένον) ΠΑΣΟΚ αποφάσισε να στοχεύσει στην ανάπτυξη της χώρας, την έξοδο της οικονομίας από την ύφεση, την μείωση της ανεργίας, την προσέλευση επενδύσεων, …

κλπ,

μέσω του μέτρου της διαγραφής των αιωνίων φοιτητών !



 

Παραβιάζοντας την αυτοτέλεια των ΑΕΙ 
οι πολιτικοί αποφασίζουν για ένα εσωτερικό τους ζήτημα,  γνωρίζοντας ότι οι όροι διαγραφής φοιτητών δεν έχουν καμία επίπτωση στην ευρύτερη δημοσιονομική πολιτική της χώρας

Προωθούν το μέτρο, σαν ένα ακόμα δείγμα πρακτικής που στοχεύει σε μαζική κοινωνική ενοχοποίηση, (βλέπετε, πως τιμωρούνται οι τεμπέληδες, οι μη επιμελείς, όσοι δεν ακολουθούν τις ορισμένες από την πολιτεία νόρμες…),  αλλά και επιβολή ψυχολογίας καθεστώτος «στρατιωτάκια ακίνητα ακούνητα κι αγέλαστα» στους νέους φοιτητές ...

Προειδοποιούνται οι νέοι μας,  να ασχολούνται μόνο με την αγχωτική καθημερινότητα του : «παρακολουθώ, μελετώ, συμμετέχω σε εργαστήρια και εργασίες ώστε να προλάβω τις προθεσμίες του [ν+2] ... μην γίνει καμιά στραβή και βρεθώ διαγραμμένος»… 
Τα «έξω-πανεπιστημιακά» … ενασχόληση με την πολιτική, ανησυχίες για τον πολιτισμό και την μόρφωση πέραν της στενής ειδικότητας της εξειδίκευσής τους,  γίνονται απαγορευμένες σκέψεις… Με 50 ώρες μαθημάτων σε κάποια προγράμματα σπουδών εβδομαδιαία, τι να λέμε…  

Σε πολλά ιστολόγια
μπορείτε να διαβάσετε αναλύσεις και επεξηγήσεις
για το παράλογο του μέτρου…

εμείς θα σχολιάσουμε ότι:

Επειδή αυτοί που σήμερα κατέχουν
τα αξιώματα της πολιτικής ηγεσίας της χώρας
έχουν αποθρασυνθεί … 
βλέποντάς μας να μην αντιδρούμε, 
και να υποχωρούμε συνεχώς…
σε οτιδήποτε μέτρο ψηφίζουν
έχοντας την πλειοψηφία στην βουλή…

Επειδή
όπως γνωρίζουμε από την φυσική του γυμνασίου
τα αέρια έχουν την ικανότητα – ιδιότητα
να καταλαμβάνουν τον χώρο που τους διατίθεται …

και στην πραγματικότητα, οι ΣαμαροΒενιζέλοι και το σύστημά τους, παρά τις προσπάθειες να εμφανιστούν σαν εγγυητές της σταθερότητας, της χρηστής διαχείρισης των κοινών, της συνετούς στάσης στις διεθνείς σχέσεις της χώρας, … δεν είναι τίποτα άλλο από κοπανιστός αέρας …  

κοπανιστός αέρας είναι και η σκέψη – πρόθεση να διαγραφούν οι αιώνιοι φοιτητές …
και σχήμα οξύμωρο…
το υπουργείο παιδείας και δια βίου μάθησης θέλει να διαγράψει
όσους παραμένουν
δια βίου φοιτητές …

μία πρόταση για να αντιδράσουμε 
στο συγκεκριμένο θέμα 
«διαγραφή αιωνίων φοιτητών» 
που προωθεί ο υπουργός Παιδείας Λοβέρδος … είναι:

Μαζικές προσφυγές στα ελληνικά δικαστήρια για αστικές αποζημιώσεις … 


Όλοι όσοι
κάποια στιγμή μπήκαν στην διαδικασία
των εισαγωγικών εξετάσεων
για να μπουν σε κάποια σχολή, …
το έπραξαν δαπανώντας προσωπικό χρόνο
για μελέτη
και προσωπικό χρήμα για φροντιστήρια
(και ιδιαίτερα ενίοτε… )

Δεν δαπάνησαν χρόνο από τη ζωή τους
και χρήμα γιατί τρελάθηκαν ,
ή δεν είχαν τι να κάνουν τα χρήματα και την καθημερινότητά τους …
Το έπραξαν ελπίζοντας να βρουν την ευκαιρία να μορφωθούν και να μπορέσουν μελλοντικά να βρουν κάποια απασχόληση σχετική με την επιστήμη που θα σπούδαζαν…
ώστε να βιοποριστούν και να αποσβέσουν την όλη επένδυση τους…

Το πρόγραμμά τους (αφιέρωση χρόνου και δαπάνη χρήματος για προετοιμασία) στήθηκε στην δεδομένη την στιγμή εκείνη ελληνική νομοθεσία, όπου όποιος εισαγόταν σε ΑΕΙ, μοναδική υποχρέωσή του για να πάρει πτυχίο, δίπλωμα, κλπ… ήταν να δώσει με επιτυχία τις απαραίτητες από τον εσωτερικό κανονισμό του ιδρύματος εξετάσεις , να παρακολουθήσει τα όποια εργαστήρια, να παρουσιάσει όσες εργασίες του ζητούνταν από τους διδάσκοντες καθηγητές, … Κανείς δεν τους είπε ότι υπήρχε χρόνος, που θα όριζε αυθαίρετα η πολιτεία και όχι τα υποτίθεται ανεξάρτητα ιδρύματα, … με τον οποίο θα διαγράφονταν από φοιτητές … Σαν να λέμε: απόφαση να διαγράφονται οι προσπάθειες σε χρόνο και χρήματα για να περάσουν τις εισαγωγικές εξετάσεις … (και ενίοτε για ορισμένους που έχουν περάσει και έναν αριθμό μαθημάτων ολοκληρώνοντας μεγάλο ή μικρότερο τμήμα των σπουδών, … να διαγράφεται όλο αυτό το ποσό ζωής και χρημάτων που δαπάνησαν …)

Λόγω των παραπάνω δεδομένων, θεωρώ λογικό να ζητηθεί χρηματική αποζημίωση από τον Υπουργό Παιδείας, τον πρωθυπουργό, τους βουλευτές που ψήφισαν τον συγκεκριμένο νόμο, τις πανεπιστημιακές αρχές που αποδέχονται την επέμβαση της πολιτείας στα εσωτερικά τους ζητήματα … και κάθε υπεύθυνο … Από όλους που θα τολμήσουν να διαγράψουν,  οι «κύριοι» αυτοί, ... τους «αιώνιους» φοιτητές …

Ειδικότερα προτείνω να υπολογισθεί ένα ποσόν που θα διαμορφώνεται από το άθροισμα: [α] των χρημάτων που έδωσαν σε φροντιστήρια προετοιμασίας, μαζί με [β] τον χρόνο που δαπάνησαν από την προσωπική τους ζωή σε βάρος της διασκέδασής τους της κοινωνικής τους ζωής, κλπ . Με το ύψος ωριαίας αποζημίωσης ανειδίκευτου εργάτη την εποχή που ήταν υποψήφιοι, θα υπολογίσουν τις ώρες μελέτης και το συνολικό ποσόν θα λάβει υπόψη τις νόμιμες προσαυξήσεις με τόκους μέχρι σήμερα. Επειδή είμαστε large, … δεν θα ζητήσουμε να υπολογισθούν με μεγαλύτερα ποσά οι ώρες από Κυριακές και αργίες που ως υποψήφιοι απασχοληθήκαμε !

Είμαι περίεργος πως θα βρουν, οι καθώς φαίνεται από πολλές αποφάσεις τους πεισμένοι στην ανάγκη να υποστηρίζουν τις αποφάσεις της κυβέρνησης δικαστές των ανώτατων δικαστηρίων της χώρας, νομική αιτιολόγηση, ώστε να απορρίψουν τις σχετικές μηνύσεις, όταν με το συγκεκριμένο μέτρο (της διαγραφής των αιωνίων φοιτητών) δεν υπάρχει στην ουσία κανένα οικονομικό όφελος στα Πανεπιστήμια, ή στο δημόσιο ταμείο, εφόσον οι αιώνιοι φοιτητές δεν έχουν καμία παροχή σε είδος ή σε χρήμα από την πολιτεία …

ας το προωθήσουμε ως σκέψη για κάθε ενδιαφερόμενο …







Υ. Γ.

πρόχειρος υπολογισμός ποσού προς αποζημίωση

Δεδομένα: 
[1α] απαραίτητη προετοιμασία υποψηφίου για να δώσει εισαγωγικές εξετάσεις 1 με 2 χρόνια      
[1β] κόστος σε φροντιστήρια … έστω 300,00 μηνιαίως    
[2] έτη σπουδών που χάνονται με την διαγραφή – απώλεια της φοιτητικής ιδιότητας: ν + 2      
[3] αριθμός φοιτητών που κινδυνεύουν να χάσουν την φοιτητική ιδιότητα : τουλάχιστον 100000 εκατό χιλιάδες 
[4] μισθός ανειδίκευτου εργάτη (με σημερινές τιμές μνημονίου…) 500,00 ευρώ / 6000,00 το έτος / 48000 τα 6 χρόνια

Ζητούμενο: ποιο ποσόν θα μπορούσε να έχει ως έσοδο νέος που θα απασχολούνταν με τον κατώτερο μισθό για ν+2 (6 ή 7 χρόνια) εφόσον δεν θα είχε βλέψεις για να ενταχθεί σε «ευγενές» επάγγελμα…

Απάντηση: με πολύ χοντροειδείς υπολογισμούς… προσθέτοντας στο ν+2 και ένα έτος από την προετοιμασία (με μισθούς ανειδίκευτου μνημονίου… και χωρίς το κόστος φροντιστηρίων…) από [4] και [2] και [3] καταλήγουμε σε:

6000 Χ 8 έτη = 48000 / για 100 χιλιάδες φοιτητές (με μεγάλη… έκπτωση…) μας κάνουν 4,8 δις



αναρτημένα εικονίδια από google images


1  Γελοιογραφία Ιωάννου / από [ greek-cartoons.blogspot.com ]  650 Χ 497

2  Σύνθημα για Τράπεζες / από [ www.ramnousia.com ]  288 Χ 206

3  Οι αιώνιοι πολιτικοί / από [ www.jodigraphics.net ]  1300 Χ 715

4  Θέλω να έχω μέλλον / από [ www.logiosermis.net ]  758 Χ 855

5  Υπουργείο δια βίου μάθησης / από [ www.foititikanea.gr ]  800 Χ 466

6  Φοιτητής πίσω από βιβλία / από [ www.politischios.gr ]  324 Χ 229

7  Γελοιογραφία Αλταν / από [ syspeirosiaristeronmihanikon.blogspot.com ]  846 Χ 960

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου